Kızlar daha önce post açmıştım yarın rahim filmi çektircem ama gün aldm her zman 5 gün süren adetim bugün 6. Gün hala çok az peçeteye silince leke geliyor tam bitmeden rahim filmi çekinilmez diye biliyorum enfeksiyon falan kaparım diye korkuyorum şimdi ne yapcam yarın sabah doktora mesaj atıp günümümu değiştirsem ne yapsam bilemedim ya böyle olan var mı acaba