Merlin Bugun 39+1 haftalik hamileyim hic sabrim kalmadı artık dogurmak istiyorum sanki oglum hic gelmek istemiyor 😞 nisanim da gelmisti iki hafta once
Aysehatun Merlin 38+6 bende istiyorum artık hayırlısıyla bekliyoruz kızımızı 💗 Ama herhangi bi belirtim yok
senanur Merlin sevdi annesi demekki göbişini ayrılmak istemiyor ordan. inan doğduğunda öyle çok yorulcaksın ki şimdi bol bool uyumaya bak beni şimdi anlayamazsın bi doğsun bak canına okıycak keşke karnımda büyütseydim diyceksin 😂😍
Duyguuuu Merlin 35. Haftamdayim ben bile dogurmak istiyorum sanki yillardir hamileymisim gibi hissediyorum tukendimm 😂
Nfsebatr Ayni durumdayim 39+2 gunluk hamileyim bir hafta once nisanim geldi ama hala bebisim gelmiyor ara ara sancilar oluyor ama siddetli degil doktorum sali gunu gel duruma gore yatis yapicam dedi
Serii Hadi ya iki haftadır sancı mı bekliyorsun 😕 ben dün gece sabaha kadar ağladım valla psikoloji denen bişey kalmadı artık çok yoruldum çooookkkkk
GokceGenc Duyguuuu geceleri cok uyanyrm ama bu seferde gunduz cok uyuyorum :( yrnda bol bol uyucam gunduz ama salı işe gidicem nası olcak hiç bilmiyorum :(
Fatmagvn Arkadaşlar halinize şükredin zaman geçse bile sağlık sorununuz olmasın keşke, bebisler elbet dogar , ben ilk hamileligimde 36 yi zor gördüm ödem oldu gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği prematüre doğum. .. bebeğim kuvezde kaldı 😔 çok şükür hepsi geçti ama önemli olan sağlıklı olmak gerisi geliyo, Rabbim her daim şükredenlerden eylesin inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebislerinizi