Merhabalar doktor kontrolüm vardı artık haftada bir kontrol e gidiyoruz bebek aşağıya dönmemiş ve suyu biraz azalmış dedi doktor büyük ihtimalle sezeryan alacak doktor ama 37 Yi bulması lazım dedi küvez e girer dedi endişeleniyorum tecrübesi olanlar bakabilir mi