Kızlar 28haftalık hamileyim çoğu alışverişim bitti göğüs pompası konusunda çok kararsızım. Çalışan bir anne değilim yani sütümü sağıp muhafaza etmemi gerektirecek bir durumum yok, ama olurda bebeğim emmezse sütüm gelmezse veya mastit oluşmasını engellemek işin göğüs pompası almak istiyorum açıkçası elektrikli alma taraftarı değilim ama manueller işe yarar mı kullanan memnun kalan var mı? E bebeğin kendi markasından memnun kalanlar oldukça fazlaymış ya da lansinoh 🤔🤔