Melodie Umay-58 ben instagramda ck_designevent hesabından yaptırdım çok uzun zamandır takip ediyordum zaten. Bugün elime ulaştı çikolatası gerçekten çok lezzetli. Bazıları uyduruk gönderiyor maaleaef
Patricia Umay-58 ben https://www.cikolataatolyesi.com.tr/ bu siteden yaptırdım. Çok memnun kaldım ve hızlı geldi. Fiyat ve performans çok iyi
HaticeC123 Bende burda bekliyimmm yaptırmak istiyorum 😊 genelde çikolata deposunu söylüyolar canım. Ama tadı nasıl güzelmii kalitelimi bilmiyorum Yaptıranlar yazarlarsa iyi olur. 😊🌸
Umay-58 HaticeC123 Kumsal123m sanırım çikolata yaptıran yok kızlar yada elti kaynana postu olmadığından dikkat çekmiyor 😂 bende vipçikolata diye bi sayfadan fiyat aldım ama emin olamadım
Cayvarmiya Bir sürü sayfa var instagram da ama güvenemiyorum en mantıklısı Trendyol ya da hepsiburadadan yaptırmak sanırım
Burcucicek Ben isimli çikolata yaptırmadım. Melodi yaldızlı marka çikolata aldım onu dağıtıcam tadı çok güzel pahalı ama biraz
Hicrancn Ben bugün luna cikolata sayfasından sipariş verdim memnuniyeti yüksek ve şuan kampanya var ay sonuna kadar
Umay-58 Hicrancn elinize ulaşınca tekrar yorum yapar mısınız rica etsem tadı , memnuniyetinizle ilgili 🙏
dtcanannn Umay-58 35. Haftadayım doktorum plasentam kireçlenmiş diye haftaya doğuma alabiliriö dedi ondan acele oldu . Pelit markasıymış cikolata🙂
Asyabuse Ben çikolata deposundan yaptırdım tadı güzel ama sanki baskısını beğenmedim. Beklentim mi yüksekti ondan mı beğenemedim bilemiyorum. Arkadaşım dökmecikolata dan yaptırdı onunda tadı çok güzel
Sellmaseellma Ben bebekcikolatasi ndan söyledim pelit marka internet adresi de var profilde uyguna geldi bence