Zeyzey1- Temizliği hangi haftada başladınız dip köşe temizliğimi bir sağlık sorunum olmazsa kendim yapmak istiyorum 27 haftalığım erken yapsam kirlenir son zamanlarda zor oluyor
Damlasuu Zeyzey1- bence temizlik için doğumu beklemeye gerek yok dolaplarını camlarını sil ev süpürmek toz almak yer silmek bunlar zaten sürekli yapılan işler
Beyza038 Zeyzey1- 30+4 deyiz kaç defa dipten temizlik yaptim bu gidişle doğuma kadar yaparım galiba evde 1 cocuk olunca bitmiyor.
3868zuka Dip köşe doğum için ayrıca yapmaya gerek var mı ki zaten sürekli evinizi temizliyprsunuzdur, bence her zamanki gibi silip süpürür toz alın son haftanızda iyileşince yine temizlersin zaten
Esraliiii 3868zuka kesinlikle bende devamlı yapıyorum dip köşe kaldırıp büyük temizlipe tek başına gerek yok