Mlsh malesef öyle benim ilk gebeligimde ki sezaryen yeri çok kötü iz bıraktı pis dr um yüzünden düşündükce sinir oluyorum onun için bunda çokta parayi düşünmeden karar verdim dr a biraz zorladı ama napalim eşim kaç aydır biriktirdi hazırladı doğum ücretini evet siz çok uzaksınız helede son aydasınız acil karar vermeniz lazım ama şehir hastanesinde çok iyi dr lar var diyorlar bir araştırın ben hiç gitmedim ama