Ozy Ben 19+0 Haftalik hamileyim ama halen bebegimi hissetmiyorum daha erkenmi nekadar sürecek daha ya artik hissetmek istiyorum tekmelerini :) siz nezaman hissetiniz
Chan Ozy bir hafta önce başladı. Denilenin aksine günde bir kaç kere hissediyorum şu an. Başlarda seyrek oluyormuş deniliyordu. Ama ilk tekmesini hissetmeden önce çok nadir dalgalanma gibi hissetmiştim. 22'ye kadar yolu var hissetmek için diyorlar ayrıca. En geç iki haftaya başlar tekmeler :)
Ruzgarr Ozy ben uyuyamıyorum bazen.okadar çok hareket ediyorki uyku tutmuyor benide 😊 ikinci gebeligim olduğu için olabilir
Yalinn8 Ozy 17 ye girerken başladı, cook güzel cok rahat ayirt ediliyor, cok şükür, en kisa zamanda hisset insallah kuzunu🙏🏻
Ozy osg tekmemi hissediyorsunuz seyirmemi ya bende bisiler hissediyorum ama iste ayirt edemiyorum acaba tekmemi seyirmemi diye kararsiz kaliorum
Yalinn8 Semaaa normaldir bence, simdi 19 dayiz benimki de her gun ayni yoğunlukta olmuyo bazen çikolata yiyorum hatta bazen hemen bazen bi sure sonra tepki veriyor, her gun ayni olmuyo ama
Calyipso Semaaa evet normal bebek içerde uyuyor bazen bende hissetmiyorum uzanıyorum ayaktaysam ozaman kipirdaniyor bu haftalarda öyle normal canım
Chan Semaaa Bu kıpırdanmalar 6 aya kadar düzene oturmuyormuş. O saatten sonra hareketsiz oluşunu kontrol etmemiz gerekmekteymiş.
zgepolat Ayakta durunca daha çok hissediliyor. Bebek karın duvarına en yakın öyle oluyormuş. Biz 19 olduk 2 haftadır hissesiyoruz
osg Ozy anca gördüm msjı seyirme önceleri hissediyordum , artık baya baya hissediyorım hatta ayyyy falan diye yüksek sesle tepki veriyorum . yorulduğunuz günler gece yatağa yattığınız da dinleyin kendinizi mutlaka ☺️
DilarArslan Ozy bende 19+3üm 17de pıt pıt hissetmeye başladım 😊 ara ara hareketleniyo kızım 😍 ama 22ye kadar hissetmeyebilirsin demişti doktorum
elifelifelif 18+5im baya hissediyorum. Ikinci gebelikte falan hissetmek daha kolay oluyor nasil bisey oldugunu biliyorsunuz çünkü. Benim 2. Gebeligim
Calyipso Ozy 19+2 de hissetimm 🙈 suanda 20 haftalık bu sabah da babasına karşılık verdi.🙈 sende hissedersin en kısa zamanda merak etme
Englishteacher İlk net şekilde 19.haftada hissettim şuan 20yim ve eşim bile bazen hissediyor hiç durmuyor nerdeyse kıpır kıpır merak etmeyin buaralar hissetmeye başlarsınız