AyFa1608 rabiatkncee göremedim malesef. Ama geç döllenme falan da olablir adet olmazsan gecikince tekrarla
Mrsfly rabiatkncee henüz göremedim canım ama adete 4 gn varsa biraz daha beklemende fayda var umarım tez zamanda allah gönlüne göre verir
rabiatkncee Mrsfly insalşah bakalım noluyor adet günlerinde de yapıcam bende pıhtılaşma var o yüzden erken ögrenmem benim için daha iyi olur çok ta ümitlenmiyorum ama çok da istiyorum allahımmm isteyen herkese nasip etsin 🙏❤️ Sabırsızlanıyorum gercekten…