Kızlar sonunda bende hep okuduğum hikâyeler gibi hikaye yszmak istiyordum rabbim nasip etti şükürler olsun 26 haftamdan beri tansiyon ilacı kullanıyordum ama tansiyonum düşmüyordu üstüne bide böbreklerim de genişlemem artmaya devam etti doktorum son ana kadar bekleyelim dedi en son kontrolümde 34 haftam da erken doğum olabilir tansiyondan dolayı suyu azalmış ve kilo alımı durmuştu oğlumun sürekli takip yaptık tansiyon takibi hareket takibi 35 haftam da ciğer Geliştirici vuruldum ve doktorum 36 haftamızda sezeryan günü verdi bu sabah 8 de yatışım yapıldı nstye bağlandım daha sonra hazırlanıp ameliyathaneye çıkarıldım damaryolumu açtılar ama çok acıdı inanın belden yapılan iğneyi hissetmiyorsunuz bile en korktuğum an o iğneydi ama hissetmedim bile sonra bacaklarıma bı sıcaklık geldi beni yatırdılar bacaklarım falan uyustuktan sonra sonda mı taktılar benim önümü örttüler daha sonra gözüm karardı tansiyonum yükselmiş beklenen birşeydi zaten beni uyuttular sanırım orasını hatırlamıyorum gözümü açtığımda eşim yanımda elimi tutuyor doktorlar dikişimi yapıyor oğlumda yanımda üstünü giyiniyordu görür görmez ağlamaya başladım rabbim isteyen gerçekten sevebilicek bakabilicek herkese nasip etsin rabbim yokluğunu aratmasın 🥲❤️ getirdiler kokladım resim çekindik sonra eşimle oğlumu aşağı gönderdiler ben daha sonra indim eşim kapıda beni bekliyordu Allah bin kere razı olsun en büyük destekcim eşim oldu hiç yanlız bırakmadı bebeğimde biraz hırıltı olduğu için tedbir amaçlı küveze aldılar sütümü sağdım esim verdi geldi hemşirelere ilk ayağa kalkarken canım çok acıdı yalan yok ama yürüdükçe açılıyorsunuz bol bol su için bol bol yürüyün o çok iyi geliyor rabbim herkese kolay doğum sağlıklı doğum nasip etsin minnaklar sağlıkla gelsin inşallah 🙂🥰