Ben nev Esentepe Harun Şimşek’e gidiyorum canım 3 aylık oldu bebeğim aşırı rahatlattı beni her soruma telefondan mesajdan dakkasına cevap veriyor eşime bile numarasını verdi birşey olur ederse diye, ne yapıp yapmamam gerektiğini çok net anlattı çok şükür dediklerinde de hepsi doğru çıktı çok bilgili bir doktor çok memnunum ben güler yüzlü