Kızlar isteyerek planlı gebe kaldım şuan 10+5 teyim ama aşırı bir mutluluk aşırı bir heyecan işte ben anne adayıyım yaşasın falan tepkileri veremiyorum hala. Acaba içimdeki nasıl olacak nasıl gidecek endişeleri yüzünden mi bilmiyorum böyle şeyler yaşayanınız var mı?