Kızlar kafam cok karışık bildiğiniz gibi 3 kaybım var ve eşimde dengeli translokasyon var. Genetik taramalı Tüp bebek denememizde olumsuz olunca ben doğal denemek istedim suan hamileyim. 20 kasımdı son adet tarihim ama keseyi görünce doktor 2 hafta gec döllenme olduğunu söyledi ve adet tarihini 4 Aralık olarak düzenledik. Gecen hafta carsamba günü kontrole gittiğimde 6+2 yedi bebek ve hersey normaldi bygğn tekrar kontrole gittim ve 7+3 olması gerekirsen 8+0 olmuş yani şimdide önden gitmeye başladı bebeğim . 10. Haftada fetal DNA yaptırıcaz ama 10. Haftaya kadar benimle kalıcak mi bebeğim hiç bilmiyorum herseyde kafamı karıştırıyor. Bir yandan sağlıklı olduğunu bu sefer kavuşacağımızı düşünüyorum ama bir yandan da yine kaybetmekten korkuyorum . Sizin bu haftalarda önden gitti mi hiç bebeğiniz yoksa normal mii ilerliyordu hep