Merveclnk olabilir oda tabi ki gerçi anne karnında açıyormuş bebişler çok kaygan olduğu için. Ama normal doğumu beklemez bence doktorunuz çünkü asıl o zaman riske etmiş olur bebeğinizi. Bu arada 38 haftada 9 ayı doldurmuş oluyor zaten bebekler geriye kadan 10 günlük kısım oluyor öyle düşünün 🙏🏻