busrabrbr NURVaqif ben de 15+3 🥰 doktora gittik cinsiyetimiz artık kesinleşti oğlum olucak insallahhh😍
Yrgnnnnnn busrabrbr sağlıkla gelsin inşallah 😍 bulantı nız oldumu oldu ise şuan hala varmı 😭yani 15 olunca geçiyormu merak ettim
busrabrbr Yrgnnnnnn aminn çok sağolun hepimiz saglıcakla kavuşalım 😍 6-10. Haftalar arası yaşadım bulantı ve aşırı koku hassasiyeti 12 den sonra geçti çok şükür ama iştahım aynı hala açılmadı pek bişey yiyesim gelmiyor
Yrgnnnnnn busrabrbr 12. Haftada yım bulantı kusma koku hassasiyeti devam ediyor inşallah en kısa zamanda atlatırım çok zor 😞