Byzgms Kızlar 6 haftalik hamileyim . Kecioren de cafer beye gitmistim çok iyi sakin bi doktor .dusuk yasadim daha once ama bana hiç bi şey demedi risklimi degilmi söylemedi. Ben sordum iliski için sen bilirsin gibi bisey dedi . Kecioren civarında bildiniz ıyi bi yer var mı . Egitim araştırma hastanesi de olabilir