aysegulka01
Allah yardımcın olsun inşallah olumlu sonuç alırsın ☺️Belirtim ilk gün bel ve kasık ağrısı oldu sonraki günler bir belirtim yok. Tabi bu herkeste farklılık gösterebiliyormuş. Balık yemek çok önemli ama.içimde civa bulunan balıklardan kaçınılmalı ve bu sebeple istavrit ve hamsi tüketiyorum. Sabahları portakal suyu içiyorum, kahvaltıda yumurta, peynir, zeytin tüketiyorum. Süt ve süt ürünlerini laktozsuz pastörize edilmiş şekilde tüketiyorum. Gün içinde ananas, avokado tüketiyorum çünkü embriyonun tutunmasını sağlıyor. Meyve sebze tüketiyorum ama Rahmi temizleyen sebzelerden uzak duruyorum çünkü embriyonun tutunmasını engelliyor. Her öğünde bir kase mercimek çorbası tüketiyorum. Ana yemek olarak hamsi-istavrit, ıspanak, yeşil mercimek gibi omega 3 ve Demir yönünden zengin şeyler tüketiyorum. Son olarak fındık,badem,ceviz,kaju,Antep fıstığı ve kabak çekirdeği bunlarda çok önemli her gün tüketilmeli. Uzun süre yatmak iyi değil, ağır kaldırmamak ve eğilip kasılmamak şartıyla güne devam edilebilir. Akşamları 20-30 dk yürüyüşte önemli. Tabi bu süreçte tüp bebek ilaçlarımı da düzenli olarak kullanıyorum. ☺️❤️