_almirasmom Dün karın agrısı sıkayetıyle bu sabah doktora gıttım yalancı sancılarımın basladıgını bebegın kafasını rahımde oldunu suan ıcın normal dogum olabılecegını soyledı kılosu 1915 boyu 43 cm sizce ıyımı ?
_almirasmom 1Gunes yok canım dogum olmuyor yazamadım galıba ben 🙏 doktor normal dogum ıcın uygun gozuktumu soledı nstde sancılarım cıkmadı 🙏
_almirasmom 05fatma haftasıyla uyumlu gıdııyormus cok guzel ya benıde korkutuyolar 32 haftalıkken 2.500 kıloydu falan dıe :(
1Gunes _almirasmom ay çok şükür kuzum ben erken doğum olacak gibi okudum. Benidme 28. haftada bebek döndü doğum pozisyonu aldı saglicakla kavusuruz inşallah 34+5 im bende.
1Gunes _almirasmom 31.haftada yalancı sancim olmuştu kuzum ama şu an genelde karin sertlesmem oluyor 34de nts girdim sancı çıkmadı.