Arkadaşlar PRILAM PROGESTAN MAGOSIT DECAVIT VEGAFERON GYNO FERRO bu ilaçları kullanıyorum sırayla bi ilacı bıraktım hangisi ishal yapıyor diye ama hala ishalim devam ediyor bi hafta oldu ilaç kullanalı ishal başlayalı
Bebek Rahime baskı yapıyor diye progesan a başladım 24 haftalık gebeyim