Beni ebe düzenli olarak çağırıyor tetonoz aşıları dışında da kan ve idrar tahlili yapıyor bebeğin kalp atışlarını dinletiyor kilo ve tansiyon bakıyor ki gebelik zehirlenmesi vs olursa tansiyon da yükseliyor belirti olarak hatta yarın son kez çağırdı göğüs ucuna bakarız varmı yokmu dedi tahlihleri de yapacağım yarın arıyor bazen de durumumu sormak için ama her yerde böyle değilmiş bazıları ilgilenmiyormuş öyle