Drsnbyfatma
14+1 im bazen göbeğimi çekiyorum istemeden zararı var mı ki panik ataklıyım kızlar gülmeyin 🙃😍
Berfin002
Nolur bilmiyorum ama zararlıymış yapmamaya çalışın
Dudu2019
😊 merhaba bende ilk zamanlar çok çekiyodum göbeğimi farknda olmadan farkna varnca bırakıyordm pisikolojik herhalde ama hiç birşey olmas merk etme bir zaman sonra zaten kendiliginden o alışkanlkta gidiyo 😉😊😊