Tostosunannesi böbrek ile ilgili benim de aynı sorunum var katater takabiliriz dedi bir daha da gitmedim kontrole çünkü isteyeceğimi sanmıyorum ve alttan takıldığı zaman son derece enfeksiyona sebebiyet verebiliyormuş benim de arada ağrım oluyor ama dayanıyorum senin dayanılmayacak gibiyse git bence mide yanmasından bu ara bende çok şikayetçiyim geceleri uykudan uyanıyorum deli gibi oldum ağlıyorum nerdeyse kıvranıyorum süt içiyordum önceden fayda etmiyordu şimdi yoğurt yiyorum bide soda iyi geldi gece içtim sonra uyuyabildim ancak ama kıvrandım resmen 🤦🏻♀️