Ozlemzmr_7 36+4 haftalığız ve 3 kere bilinçsiz şekilde su gelmiş gibi ıslak halde kaldık ara ara da akıntı şeklinde oluyor yaşayan oldu mu hiç ya doktorlar suyu normal diyolar hep
-MinikveAnnesi- Ozlemzmr_7 benimki sızıntı şeklinde gelmişti hastaneye gittik direk ve dogrulandı o gün doğum yaptım Enfeksiyon riskinden dolayı su mu değil mi teyit etmek önemli
Ozlemzmr_7 kahvesever__ Tutamama hissi doğru yani dimi illa ki fark ederim diye düşünüyorum bende ama anlamadım ki ya
kahvesever__ Ozlemzmr_7 evet idral gibi değil onu tutuyorsunuz ama suyu tutamıyorsunuz boşalıyor birden
-MinikveAnnesi- Ozlemzmr_7 sancim çıkıyordu ama ben hissetmiyordum suni sancı verildi ama yine ilerlemedi en son sezaryene alındım bebeğime kordon dolanmış o yüzden inmiyormus aşağı 🤦🏻♀️
Skrn1 Canım hemen doktoruna gözük su boşalmaz sızıntı şeklinde gelebilir herkesin alttan patlamaz senin yandan veya üstten delinmiştir su gibi akıntıyı ben yaşıyorum şuan o günde 1-2 kere anca geliyor sızıntı olarak gelmez hemen doktoruna git