Jaleisik Kızlar bu ay aşılama yaptıran varmı benim aşılama gününü saymazsak 5.gunum sizde durumlar ne nasıl hissediyorsunuz
twinsmom_ Jaleisik ben yaptırdım 18 ocakta o günü saymazsam bugün 7. Gün sanırım arada kasık ağrısı oluyor ve 2 gündür aşırı göğüs hassasiyetim var sabaha karşı daha da şiddetleniyor kıpırdarken bile acıyor sonra biraz hafifliyor ilaçlardan sanırım 😇
Jaleisik Bende hiç bı belirti yok ya arada Kasık ağrısı harici insllah umudumuzu kaybetmeyelim kaçıncı aşılama
twinsmom_ Jaleisik ikinci tutma oranı daha yüksekmiş öyle okumuştum inşallah güzel haberler alırız 🙏🏻🥰
Jaleisik Benim ilk aşılama klomen+çatlatma ignesiydi busefer farklı doktorda yaptrdik femara+gonal f+çatlatma iğnesi kullandım
twinsmom_ Jaleisik iğneyle yapılan aşılamanın da sonuçları daha iyi oluyormuş sanırım bende gonal-f kullandım
twinsmom_ Jaleisik 5 tane yumurta büyüdü aşılama yapılan gün doktor 2 büyük 3 orta yumurtan var demişti 2 tanesi çatladı büyük ihtimalle
twinsmom_ Jaleisik inşallah tutmuştur ya yumurta kalitesi daha önemli oluyor genelde kısmet bakalım 🙏🏻😇
twinsmom_ Umutlabekleyis göbek deliğinin 2-3 parmak yanı 2 parmak aşağısına yapmıştım ben her gün aynı saatte yapmak gerekiyor