Selamlar. Pazar günü kan verdim beta 1.20 çıktı bugün gecikmemin 2. Günü yine kan verdim yine 1.20 çıktı. Yani anlamıyorum varsa neden yukselmiyo yoksa neden 1.20 genelde 0.1 0.2 çıkan değer neden 1.20 ve neden yaptığım üç idrar testinde bariz belli silik çizgi gördüm 😩😩 var mı bu durumu deneyimleyen ??