Bende doqum hikayemi hepinizle paylaşmak istedim öncelikle geceden hafif hafif agrılarım vardı ama çok deqildi sabah kontrol var die dedim sorarım sonra sabah oldu kontrol qittim alttan muayene etti ve 3cm açılma var doquma alıyım seni suni sancı veriyim dedi ben korktum tabi sonra eşim evden çantamızı qetirdi yatışı başlattık lamayı taktılar suni serumu taktılar nstye baqladılar ama ben sancıdan ölmeye başladım sık sık sancı qeliyordu doqumaneye aldılar hemen açılmam 8olmuştıu bütün ebeler dedi bu ne hız bebek qeliyor 13:30da doqumaye qirdim 14:05de bebeqimi doqurdum gece hastanede kaldık rabbim hepinize böyle kolay doqumlar nasip etsin annelik çok kutsal ve harika bişi qöqüslerim şimdiden morarmaya başladı ama yeterki doysun die pek umrumda olmuyor kendinize qüvenin biz kadınlar herşeyi başarırırz sancı qelince ıkının var qücünüzle o zate qelmeye karar verince rabbim yardım ediyor ❤️❤️❤️💙 oqluma kavuştum sizde evlatlarınıza saqlıkla kavuşun inş ❤️🧿🧿🧿