Senemmm doktordan doktora değişebiliyor. Benim doktorum bana 15 haftalıkken erkeğe benziyor ama daha bekle 20 haftalığa kadar kızla erkek birbirlerine çok benzerler dedi. 21 haftalıkken yine gittim erkek hala ve öyle de kalır tam belli oluyor artık dedi😅 12 haftalıkken de bi gittiydim daha çok erken bilemez kimse demişti bana. Bide böyle testler varmış özürlü mü değilmi diye kan veriyorsun ordan bakıyorlar. O testten 100% daha 12-13 haftalıkken söyleyebiliyorlarmış. Almanyada yapıyorlar bu testi genelde, türkiye de varmı bilmiyorum.