Doktor randevusu alıyorsun kendi doktorundan ve bi yarım saat önce gidiyorsun kayıt açtırırken nst ye gireceğini belirtiyorsun ona göre yönlendiriyorlar benim gittiğim hastade bu sekildeydi diğerlerinde farklımıdır bilmiyorum çünkü nst sonrası doktor sonucuna bakıyor