Kuzular merhaba ben iki kere kimyasal yasadim ama hep beta degerim 80 de kaliyor yukselmiyor . Pihtilasma yok gende sikinti yok ama esimde sperm sıkıntısı vardı . Hiç ben gibi sürekli beta belli bi değere gelip yükselmeyen kimyasala dönen oldumu ne yaptınız ?