Kızlar bilen bilir ben Aralık’ta çatlatma iğnesi yaptırdım fakat tutmadı o yüzden 4 ocakta adet gördüm normalde adet döngüm 34-35 gündür ama iğneden dolayı 26 gün sonra yani 4 ocakta adet gördüm. Şimdi uygulamaya göre 26 güne dönerse döngüm 31 ocakta adet olucam ama tekrar 35 güne dönersem 5 Şubat’ta regli olucam. Bu nedenle testi en uygun ne zaman yapayım? Benim çok kafam karıştı