klyncu_ Kızlar 39+1 deyim iki gündür ayaklarım şiş ve sağ ayağım daha fazla şişmiş çok ayak üstünde durunca uyuşuyor gibi oluyor. Bu olayı yaşayan var mı ? Yarın doktor randevum var ama korkmaya başladım