Edafmo evet ya bebek içeride gelişmiyor kordon vs ne durumda bebeği riske atmayalım dedik bizde. Hareketleri dursa farkedemezsen riske girer dedi. 🥹
Daha sonra doktorum bir fotoğraf gösterdi bana 32 haftalık biri doğum yapmış aynı sebepten, kordonu çekmişti fotoğrafta. Kan akışı var bebeğe ama o kadar az ki daha yukarıda kordon dönmüş kan bir yerde toplanmış. Bekleseydik belki kötü şeyler olabilirdi dedi. Çok şükür olmamış.