Hanımlar merhabalar herkese. 35+ 1 im ama bebegim 2 hafta kdar önden gidiyor. Bugün bel ağrım cok fazla ara arada sanki hafif adet agrısı gibi ağrım oluyor. Acaba bu sancı mıdır? Yalancı sancı mıdır😂 bebegim normal her zaman yaptıgı gibi hareket ediyor. En son kontrolüm cumartesi günüydü ne sancı ne acılma cıktı. Suyumda normaldi. Tecrübeli annelerden yardım istyorum