Doktora gıttım ve 22 haftadayım sonra ıste ayrıntılı yapan güzel dedi doktorunun yanına cıkmaya gerek yok dedi belım ağrıyınca çıkayım dedim doktor bebegın esı asagıda sezaryen olucaksın dedi ve veee %20ıhtımal eğer kapatmazsa es alınmıycak rahım eğer kapatırsa rahim alınacak :( doktorum üzülme dedi ve yat dedi varmı boyle olan