Feyzaclk yani derim mi esnek bilmiyorum ama ben hayatım boyunca hiç 42 nin üstünü görmedim. O göbek hiç öne çıkmadı yani 😂 genetik bence çünkü 3 ablam da hep 40-45 aralığında hamile kaldılar ve onlar da çatlamamış 🙈 sezaryen ile soğum yaptım, 4 ay oldu. Şu an 44 kilo 0 göbek ile yola devam 😂