Gumus25 Merhaba, benim de 27 haftalık kaybım var😔 Bu hamileliğimde 16. Haftada önlem amaçlı dikiş atıldı. Çok okudum, araştırdım. Çoğu kişi süreci yatarak geçiriyor. Ben de öyle yatacağım diye hazırlamıştım kendimi. Ancak doktorum sadece 10 gün rapor verdi sonrasında çalışmaya devam et dedi. Öğretmenim, kendimi çok yormadan çalıştım, yemeğimi yaptım. Ama eğilmedim, uzanmadım, ağır bişey kaldırmadım. Fırsat buldukça yattım. Sık sık iç çamaşırı değiştirdim günde 3 kez falan. Dışarıda tuvalete girmek zorunda kaldığımda klozet örtüsü kullandım. Bir kez enfeksiyon çıktı onda da doktor tek kullanımlık ilaç verdi, bol su içtim. Şu an 31+3 günlük hamileyim, inşallah sonuna kadar gideriz🙏 Stres yapmayın demiyorum çünkü elimizde değil ben de çok yapıyorum.