ddilaraas Bacıkolar gecmek bılmeyen bır enfeksıyonum olduğu için burda bı kac kısıde gorduö nioli yağı diye aldım bugün. İç çamasırına 1 damla damlatıp kullanmaya başlıcam kullanan var mı daha once etkısı goren?
Reyhanhan Ben kullandım kullandığımda geçiyor tekrarlandığında yine kullanıyorum oldukça da faydasını gördüm ilaç kullanmaktansa bu daha iyi bi yöntem bence