Havvagyrnl
Kızlar ikinci hamileliğim 4 yaşında bir oğlum var ALLAH nasip ederse salı günü sezaryana gireceğim kormuyorum desem yalan olur bilinçli gireceğim soncta oğlumda herşey normalken son anda sezaryan olmam zorunda kaldım ay bide ne bileyim ya oğlumu bırakıp hastane kapı ardında giricem sanırım çoğu annede vardır ya bidaha göremezsem diye annelik şeysi işte anne yüreği bide bana cok düşkün lütfen dua edin sağ sağlık kavusim yavrularıma 👨👩👦👦🤰🐣🙏🏻