Merve3801 Merhaba güzel anneler ve anne adayları size bir sorum olacak naçizane bugün ki kan sonucum bu şekilde çıktı reglime daha 2 gün var çoğul gebelik ihtimali var mıdır konuyla ilgili fikir ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim 🙏
annelinkoo Merve3801 ilkimde 7636 gibi biseydi. İkincisi de 4500 civarıydı. İkisi de çoğul değil malesef ilkini hemşireler ikiz zannetmişti hatta ama değil:))
annelinkoo Merve3801 yok belki çoğuldur bilmiyorum adet ne kadar geçmişti bende belki de farklıdır doktor bi baksın da en iyi o bilir Allah gönlüne göre versin 🙏🏻🙏🏻
Honeymom17 Kuzum arkadasimin adet gunu 800du ve cogul gebelik 2izleri olucak benim adet gunumde 2400du hatta saglik ocagindaki ebe bu betaya gore 3uz bile olabilir dedi ama tek bebis var🥰
Meys Ben tüp bebekle ucuzlerime hamileyim adet günü ilk değerim 330 çıkmıştı transferden sonra 10gunicersinde çıkan sonucum nezaman döllenme olduğu belli olmadığı için bence normal degeriniz