Mervebuket Merhaba kızlar, bugün tam 90 günlük hamileyim yani 1. Trimester bitti. Ama bu sabah itibarıyla sol kasıkta ve biraz üstünde yani alt karın boşluğunda bir ağrı var neden olabilir bilgisi olan var mı yada yaşayan
ddilaraas Bende 2. Trimester donemıne gectıgımde 3-4 aylık donemde aynısını yasadım gece bıle cok hıssettım bebıs buyudugu ıcın suan kasık sevıywsınde oldugu ıcın normalmıs kuzum, belkı enfeksıyonunda olabılır bende onunda etkısı vardı🐣