Serraninannesi53 23 haftalık hamileyim. Doğumu bu hastanede düşünüyorum. Burda doğurup memnun kalan varmı. Önerdiğiniz bir doktor varmı. Hastane odaları felan nasıl bilgi verebilir misiniz ?