Busraaa1014 Kızlar adetim 1 2 gün geçince kan tahlili verdim 21.5 çıktı aynı gün adet gördüm 2 gün sonunda tahlil verdim 67.00 ye yükselmiş sizce gebelik var mı kimyasal mı
denizarenmom Busraaa1014 gebeyken kanamaniz olmus yani beta guzel artmis bence bir doktora gidin dusuk tehlikesi olabilir
Deletedmom_85 Busraaa1014 değere göre kimyasal durmuyor ama kanama normal kabul edilmiyor düşük tehlikesine karşı. Bir an önce doktora gitmelisiniz düşük önleyici ilaç vs verir en azından
Busraaa1014 Deletedmom_85 Gittim iki gün sonra değere tekrar bakacaklar yükselirse ve kanama devam ederse o şekilde ilaca başlayacağız dedi ama değer düşerse kimyasal olabilir dedi