yenibirannis Kizlar aranızda hamileliginde hicbise hissetmeyip belirti yaşamayan varmı😊 hiç belirtm yoktu suprz oldu diyen
Ecemylmzz yenibirannis ben 😄 hiç bir belirtim yoktu adetim geçti yaptım kopkoyu çift çizgi çıktı. Öğrendikten sonra başladı gaz problemi kabızlık ve kaşık ağrısı
NobleMom yenibirannis iki hamileliğimde belirtisiz başladı 🙂 ikisinde de çok şaşırmıştım 🙂 6. hafta gibi başlamıştı kızımda bişeyler. Şimdide öyle olcak sanırım 🙂 Rabbim en yakın zamanda kucağınızı doldursun 🤲🏻🌸
Hilal3425 yenibirannis ben hiç belirti yaşamadım adet olacak gibi kasık ağrısı oldu adet olmadım okadar devamında da olmadı bebek hareketlerini hissedene kadar hamile gibi hissedemedim bile kendimi
yenibirannis Ecemylmzz ya adetime 5 gün var normlde göğüs hassasiyetim 10 gün önceden başlardi bel ağrım şuan hicbise yok adet olcagim namına dair ilk defa böyle bişi yaşıyorum akıntım yok normlde çok olurdu anlamadım😊 hayrlı olsun sana da 🙏
ilkanneyim06 Ben 2 aylık olana kadar hiç anlamadım aslında belirtilerim vardı ama regl belirtileriydi resmen ekstra uyku vardı diyodum çok yoruluyorum ondan herhalde hiç konduramamıştım pcos hastası olduğum için zaten 3 ayda bir regl oluyodum süpriz olmuştu
esmerella37 Ay benmde adete 2-3 gun kala kasık agrım basladı adet olucak gibi 10 gundur de ishalim valla bu ay fitl kullandım dkkatte etmedim acaba klmıs olablr mıyım ki
yenibirannis esmerella37 hiç belli olmuyormuş baksana cnm ins hamissindir bende göğüs hassasiyeti yok normlde 10 gün önce baslar
esmerella37 yenibirannis evet benmdr oyle son 2 aydır catlamadan snra gıgus hassasıyetim olurdu smdi oda yok adetede 1 gun kaldı
Samye18 Kızlar bende göğüs ucı çevresi koyulaşması var ilişki olalı 10 gün oldu ve bata 6 gün var sizce belirtimidir ya da bukadar çabuk göğüs ucu bu hali alır mı test yaptım negatif çıktı bu arada