Nnnnnn_ Valla iş rahatsa çalışmak güzeldir benim son iş yerimde kız patronun geliniydi sürekli uyurdu kafasını koyup istediği kadar yemek molasına çıkardı namaz kılmak için inip bir saat gelmezdi sürekli işi bırakıp bişeyler atıştırırdı hastayım der gelmezdi doktora gider tekrar işe dönmezdi . Yani böyle bi işiniz varsa neden olmasın 😅