nagihanbirol26 Haziranda doğumum ama yaz bebeği olduğu için alsam mı almasam mı kararsızım yada kaç aylık alım
Damlasuu nagihanbirol26 ben ilk kızım ekim bebeği olmasın rağmen hiç giydirmedim Adanada yaşıyorum ve alırken kullanırım diye tahmin etmiştim ama hiç açmadım bile soğuk memleketler için birebir
SebnemRasit nagihanbirol26 biz şuan kullanıyoruz çocuk bu soğukta bile terliyor çok sıcak tutuyor bizim ki peluş olandan. Ama kumaş olandan bulur musun bilmiyorum bulursan öyle alabilirsin yinede dışarda incecik olanlardan güzel olabilir akşamları için havalar belli olmuyor
Mervetnl nagihanbirol26 benim bebeğim mart bebeği bende almadım ihtiyaç halinde alacağım bence aşırı gerekli değil
Ahsenmom nagihanbirol26 Haziran da ne montu? Diğer kis için al bence. Ben Isparta’da yaşıyorum kışları çok soğuk. Hava aldirmak için çıkarıyorum sık sık hiç üşümüyor.
mylittlebabym Haziran’da astronot tulumu ne yapacaksın kız 😂 benimki Mart’ta doğacak ben bile almıyorum sanki dışarıda kar tipi mi var. Ayrıca onlar en küçüğü bile olsa bebek içinde kaybolur, en erken 1-2 yaşında giyilir bence.😂