26Merve26 normal o haftalar önemli değil sürekli hareket etmesi annesi artık son gelişimlerini tamamlıyolar uyku düzeni kuruyorlar kendilerine şuan daha içerde alanı çok geniş hareket etse de hissetmezsin hepsini gününde nerdeyse 20 saatini uyuyarak geçiriyorlar gece hareket eder uyurken anlamazsın korkutup strese sokma kendini 30 dan sonra kilo almaya başladıkları için daha sert hissediyosun eminim benim hareket ediyor ama sen hissetmiyosun bebişler artık stresten çok etkileniyolar sen üzüldükçe onlarda üzülüyor şuan stres yaptıkça da hareket etmez relax ol öpüyorım ❤