Arkadaşlar son bir aydır programa girdiğinde sürekli reklam çıkıyor özellikle DeFacto reklamından bıktım çünkü kapatma tuşuna bassam da basmasam da mutlaka direk uygulamaya yönlendiriyor ve ister istemez forumdan çıkmış oluyorum. Son 4-5 gündür biraz azalmış gibiydi Ama iki gündür yine başladı bunu kapatmanın bir yolu yok mu sadece bana özel bir durum mu acaba sizlerde de bu şekil bu reklama sürekli maruz kalan var mı çözümü nedir?