Yarın büyük bı ıhtımal son muane olucam ya yatış verecekler yada eve gönderecekler 39+4 oldum hep bebeğim aşağıdaydı vajınam çok ağrıyordu normal olur dıye düşünüyordum ama şimdi hiç bi ağrı yok bebeğim yukarı çıktı heralde vazolar normal doğum olmaya bılır dıyor 🤷♀️🤷♀️ Ne olacak çok korkuyorum rahat bırakamıyorum kendımı nolur bana dua edın 🙏🏻🧡