Kızlar 18+3 oldum bu gün hamile olduğum dışardan belli olmuyor hiç ayva göbeği gibi bir şey var çok zayıfımda kilo almadım pek, sürekli etrafımdakiler de özellikle kayınvalidem ben çocukların 3 ünü de 5 kilo doğurdum ikize hamile gibiydim falan diye konuşuyor psikolojimi bozacaklar, çocuk kilosuz olacak falan gibi konuşuyor, bende stres yaptım biraz ama normal yani demi şu an gebe olduğumun belli olmaması