Kızlar merhaba bugün kaşar peyniri almıştım. Peynir bir tık yumuşak geldi ama çok az tostun arasına koydum 1-2 ısırık geldim bir tuhaf koku geldi ilk. Peyniri falan kokladım yok alamadım koku ondan. Sonra tekrar ısırdım ki ağzımda berbat bir tat metalik gaz kokusu gibi direk çok afedersiniz gidip çıkardım ve yemeyi kestim. Peynirin son kullanma tarihi daha var küf vs de yok üzerinde ama tadı inanılmaz kötüydü. Üzerinde kashkaval yazıyordu. 1-2 ısırık yedim ama korkuyorum zehirlenme olmamıştır inşallah :( bebeğe sıkıntı olmaz Allahın izniyle inşallah. Çok yemedim ama bir tedirgin oldum. Acaba güzel saklanmadı peynir de bu hale geldi tadı bilemedim. Başına gelen var mı acaba ?